Bilder från Brynäs J20 match mot Djurgården

Är det brist på A-lagshockey så varför inte gå och titta på Brynäs juniorer, det här fallet Brynäs J20 grabbar som idag 14.00 tog emot Djurgården IF. Dock var det kameran och fotoögat som arbetade idag, tog lite bilder under matchen och några blev jag i alla fall nöjd med, men jag kan bättre. Men med förutsättningarna jag har och med  den kamera jag har så blev bilderna skapliga.
 
Matchen vann Brynäs med 3-1!
 
Dock var det Djurgården som tog ledningen med 1-0 genom Samuel Ivanic
Vissa tar hjälp av högre makter....
Sen var det kvitterat till 1-1 genom Nicklas Strid!
Johannes Nilsson visar ett brett leende...
 
FOKUS....
 
 Mattias Göransson täcker skott och målvakten Jonas Johansson är beredd i målet..
 Domaren är beredd att släppa pucken..
Tränaren i Djurgården ser lite fundersam ut..
 Närkamp längs sargen där Johannes Nilsson blir tryckt mot sargen..
 
Djurgårdsspelaren tar fart från egna zonen...
 Brynässeger!
Mattias Göransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0