Nu väntar en rysare på Hovet!

Ska jag säga tack gode gud, eller något annat...I den så viktiga hemmamatchen mot Modo igår så lyckas Brynäs äntligen ta 3 viktiga poäng! Det var med lättnad man lämnade Läkerolen igår. Tack för det Brynäs! men än är det inte klart, 1 poäng till krävs för att det ska bli slutspel även för Gävlelaget. Vill ni läsa mer om matchen igår så gå gärna in på den här länken, där har nämligen jag själv skrivit en matchrapport om matchen mellan Brynäs-Modo.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/bif/antligen-3-poang-brynas--471813.aspx 
 
AIK-Brynäs imorgon klockan 16.00 på Hovet. Jo tjena, det blir en rysare det. 1 poäng till är det som krävs! Det skulle väl vara underbart att ta den poängen i morgon inför ett fullsatt Hovet? Det ser dessutom ut som att Sebastian Enterfeldt gör comeback efter sin skada. Och att både Wännström och Lindholm spelar matchen, efter att de fick varsin smäll mot Modo senast. Men är dom alla tillbaka så tror jag att Brynäs grejar det här i morgon!
 
Nu kan man även checka av Expressen med att vara med i tidningen. Lokala tidningarna har jag redan varit med i. I går i Läkerol arena kom det fram två grabbar till mig, Jessica och Anders som kom från tidningen Expressen! Jo tack vi ställer gärna upp sa vi. Det började ju nästan bli en vana det här med media för mig. Håller man på Brynäs så är det svårt att hålla sig från media tror jag. Det händer så mycket med laget och föreningen hela tiden. Men nu var det bara frågor om Brynäs situation just nu, att de är nära att missa slutspel, och om matchen i morgon (lördag) blir viktig, då Brynäs möter just AIK som krigar för att komma ikapp Brynäs. Linslusar som man är så köpte man Expressen idag och vips där var man ju! med en massa andra kända ansikten såg jag också.
Här har ni våra svar:
 
 
 
 
 
 
Nu ger vi järnet på läktaren så hoppas vi på att Brynäs gör det på isen också! VI SKA TILL SLUTSPEL!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0