Lika som bär !

Mitt i det onda Brynäshjärtat så kom jag på en sak. Adam Bergqvist har som kanske alla Brynäsare vet fått lite speltid i A-laget nu på slutet, en mycket ung och lovande back. Spelar just nu i Brynäs J20, men har som sagt fått lite speltid i A-laget, på grund av alla backskador Brynäs har.
 
Första gången jag såg den här killen på isen, på uppvärmningen så trodde jag ärligt talat att det var Sebastian Enterfeldt först. Jag trodde seriöst att han hade klonat sig. Först tänke jag att Enterfeldt hade bytt nummer till 23, för det är det numret Adam bär på tröjan. Men sen såg jag också nummer 9 på isen. Jag vet inte hur många gånger jag fick kolla och verkligen titta hur lika dom är varandra. Jag vet inte om ni själva har uppmärksammat detta men lite läskigt är det. Sen märkte jag också att grabbarna kanske inte är så lika utan hjälm, men med hjälm och på isen är de äckligt lika varandra. Spelstil och allt! har ni inte uppmärksammat detta, så gör det nästa gång båda befinner sig på isen.
 
Det var bara ett litet fredagsinlägg. I morgon hoppas jag att Brynäs gör sitt och vinner mot Luleå! Klart är iallafall att både Sebastian Wännström och nyförvärvet Robin Jacobsson spelar. Ska allt vända nu till något positivt tro? KÄMPA BRYNÄS!
 
Här har ni grabbarna, med hjälm är det svårt att se skillnad, jag lovar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0