19 dagar kvar - Nedräkningen har börjat!

Det kan bara inte vara sant, om endast 19 dagar, snart faktiskt 18 dagar är det SHL-premiär för Brynäs IF och alla andra lag i ligan. Leksand-Brynäs, ja smaka på den ni!
 
Inför varje säsong brukar jag ha en liten nedräkning på bloggen där jag tänker ta upp lite saker inför säsongen, när det endast återstår 10 dagar till premiären brukar jag tippa en sluttabell. Kan bli spännande i år, då det känns som om alla lag kan vara med och fajtas i toppen. Under nedräkningen kommer jag även att presentera säsongens nyförvärv lite närmare och lägga till lite egna åsikter om varje värvning. Annars blir det lite smått och gott.
 
Just nu känns det inget vidare att läsa i Gefle dagblad och andra sidor då Brynäs är ett skadedrabbat lag, innan ens säsongen har börjat! hur lyckas man? Lauritzen nu senast med problem i höften, förra säsongen var det en höft, nu tydligen den andra, men vilket otur får man ha egentligen? Sen är det lite småskador på många andra. Äh de flesta kommer väl vara tillbaka till seriepremiären men ändå, känns ju inte direkt stabilt. Men positiv ska vi vara!
 
Nöjer nog mig så här idag då detta inlägget blev skrivet lite sent egentligen. Men redan i morgon tittar vi närmare på ett av Brynäs nyförvärv! ses då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0