5 dagar kvar....Brynäsdagen gjorde mig lyckligare!

Det är faktiskt svårt att beskriva kärleken till ett lag som Brynäs IF. Det går nog inte riktigt att beskriva faktiskt. För varje dag som går så blir man mer och mer galen i detta lag, egentligen undrar jag om man kan bli så mycket galnare än vad jag och mina vänner är just nu, men det är mycket möjligt. Men det ska läggas till också, att vi har riktigt roligt tillsammans när vi gör saker och ting, allt behöver inte heller handla om Brynäs IF konstigt nog, utan vi kan prata om mycket annat.
 
Men idag var en sån där dag då det var svårt att prata om något annat, när hela Stortorget här i Gävle var pyntat med färgerna svart, gult och rött. Och det stod ett stort Brynästält mitt på torget med massvis med saker i och andra roligheter. Gick man in på Flanör och ner på Intersport så möttes man av både spelare och TV-spel, man kunde möta spelarna i NHL12....bra sugen var jag, men bara det att det var Xbox de körde, jag är ju van med PS3 så vågade inte utmana dom. Men skulle ha varit rätt coolt att utmanat Granström, men men det får bli en annan gång. Vi passade på att ta lite bilder tillsammans med spelarna också! en bild gillade jag extra mycket kan jag säga!
 
Sen vandrade vi vidare till Gallerian Nian och där stod en del spelare och bara hängde, vi passade på att ta lite kort med dom. Något vi la märke till när vi åkte ner för rulltrappen i Gallerian, var att de hade satt upp ballonger i Brynäsfärgerna, men att de hade lagt till färgen blå???? ursäkta, men blå tillhör inte Brynäs färger! inte bra!
 
Vi gick sedan vidare ut på torget igen och vid 13.00 presenterades Brynästruppen på Brända Bockens ballkong. Man fick faktiskt lite tankar från den 20 april då det var ca 15 000 på plats på torget och hyllade alla Brynäshjältar. Nu var det inte riktigt så många som hade valt att komma ner på torget den här fina lördagen.
 
Ja och just vädret, vilket underbart väder vi fick då! Det var toppen, för då fick vi extra fina bilder, när både Brynäströjor och ögon glittrade i solskenet.
 
Det är svårt att slå en sådan här dag tillsammans med dom bästa jag har. Brynäs och mina vänner är verkligen allt för mig! Den här Brynäsdagen gjorde mig ännu lyckligare än vad jag redan är! Så otroligt fina bilder fick vi med oss hem och det finns inget annat som är bättre än just detta Brynäs IF ! <3 Nu längtar jag till torsdag då det är premiär, 5 dagar kvar bara !!!
 
Några av bilderna från Brynäsdagen:
 


 

Tack och hej från mig säger vi då, och jag hoppas verkligen att Brynäs IF kommer fortsätta ordna sådana här dagar, det går inte att beskriva hur mycket en sån här dag uppskattas, att få träffa sina idoler och hela härliga Brynäsgänget! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0