3 dagar kvar...Kvinnorna med Brynäshjärta!

Idag kom det jag och två vänner hade väntat på. Här på sensommaren blev jag, Mia och Eva intervjuvad av en på GD om vår kärlek till Brynäs IF. Idag kom artikeln ut i tidningarna. Det var riktigt bra skrivet och det framkom väldigt bra vilka vi är och hur vi stöttar Brynäs.
 
Vill ni läsa artikeln så gå in på sidan: http://gd.se/sport/brynas/1.5078648-kvinnorna-med-brynashjarta
 
Sen läste jag kommentarerna på GD som man egentligen inte ska göra kanske, men självklart var det mest positiva kommentarer, och det glädjer mig otroligt mycket att läsa. Sen är det alltid någon som ska vara lite elak och tycker att artiklen säger mer om vad vi tycker om spelarnas utseende och dialekter. Det får den personen tycka om det är så, men det är något helt annat. Jag och mina vänner går på varje hemmamatch och sjunger och stöttar laget till tusen, är vi mer intresserade av deras dialekter och utseende då? skulle inte tro det. Den här personen som nu har skrivit den där kommentaren vet nog inte alls vilka hängivna supportrar vi är. Eller så handlar det om avensjuka helt enkelt, inte vet jag. Men istället för att lägga ner energi på den personen så vill jag istället hylla alla fina och underbara kommentarer, både på GD:s hemsida men också på Facebook. Ni vet verkligen vilka ni pratar om ser jag ! Jättekul att läsa, det värmer av det ni skriver, för ni har alldeles rätt i det ni skriver, så ett stort tack till er !
 
Annars finns det inte så mycket mer att säga, utan nu är det bara 3 dagar kvar och längtan är enorm !!
 

                           Foto: KRISTIN NYLANDER GD.se

Kommentarer
Postat av: Darjee

Hej, Alexandra!
Vill bara passa på att tacka för dina artiklar på SvenskaFans! Du gör ett fantastiskt jobb, och din blogg (som jag, i ärlighetens namn, just hittade) är också intressant. :-) Keep up the good work!

Svar: Hej ! Tack så hemskt mycket för dina fina ord! det värmer verkligen! Det är riktigt roligt att skriva om det jag verkligen brinner för! Och det känns ju extra bra när det verkar nå ut till er läsare också! :) hehe, ja fortsätt gärna följa min blogg! :) tack så mycket! :) //Alexandra
Alexandra Egerfält

2012-09-11 @ 02:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0