Att svika sina vänner gör ont, alldeles för ont!

Det finns saker som man aldrig skulle ha gjort. Det finns saker som man skulle ha gjort, det här är saker som man går igenom hela tiden i sitt liv.

Jag har idag upptäckt att det jag har gjort har varit det sämsta jag någonsin kunnat göra. Jag skulle ha lyssnat på mina vänner, varför gör man inte det?

Allt det här handlar om att svika vänner, jag har gjort det, och jag ångrar varje liten sekund av det jag har gjort mot er...hur jag kunde välja bort er och bara vara med EN person hela tiden, det är för mig en gåta, tyckte jag om henne så mycket att jag glömde bort mina andra vänner, och att jag gled ifrån dom? Nu finns inte min bästa vän kvar i livet som jag tyckte väldigt mycket om, och det gör det här bara ännu jobbigare än vad det egentligen kanske är. Men jag är fruktansvärt glad att jag hann uppleva allt det roliga med henne och den glädje hon gav mig, och den glädje vi hade tillsammans. Det gör att jag kan minnas det roliga med dig och hur vi alltid skrattade och hade roligt.

Jag förstår att mina vänner tar det här på helt olika sätt, vissa vill inte veta av mig längre, det är upp till er, det kan inte jag göra någonting åt, jag kan inte spola tillbaka tiden precis. Andra visar verkligen att ni finns för mig och ni vill hitta tillbaka och göra vänskapen ännu starkare! Jag önskar såklart att allt kunde bli som förut, men jag vet att jag har gjort fel och jag står för det. Jag står alltid för det jag har gjort, och det tror jag att jag vinner mest på.

Men efter det här som har hänt min bästa vän så betyder varje litet glädjande ord, varje liten kram, varje litet skratt tillsammans med mina vänner det allra bästa! Det är det jag mår bra utav och det får mig att glömma bort det som har varit, nog för att saknaden av min bästa vän alltid kommer att finnas kvar, men ni gör den mindre varje gång ni ger någonting till mig. Och jag kan tänka framåt och tänka på alla roliga saker jag kommer att göra med mina vänner framöver. Det är vänskap för mig! att ha roligt tillsammans ! <3

Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig! och det här skriver jag inte bara för att jag vill att alla ska tycka om mig, men jag tycker om er och är otroligt glad över att jag får ha er till vänner! Jossan, Therese, Jessica A, Dan, Emma, Eva, Jessica E, Mia, Simon och Hugo. <3

Kommentarer
Postat av: Therese Holmen

Du betyder mycket för mig oxå gumman! Alexandra hälsar samma sak. <3<3

2012-05-06 @ 20:16:17
Postat av: Therese Lundgren

Naw <3 Alex då, du betyder otroligt mycket för mig med.

2012-05-06 @ 21:40:34
URL: http://dragonfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0