Mallorca, Leksand sommarland och Gröna Lund, bara några saker av vad min sommar kommer att innehålla!

Vi närmar oss 1 juni och planeringen inför sommarlovet är i full gång! Det kommer bli en härlig och mysig sommar, som jag kommer att spendera med massor av underbara vänner och självklart familjen. Och visst finns det vissa saker som redan är planerade....

16 juni samlas vi i hockeygänget..Jag, Eva, Jessica, Jessica A, Mia och hennes två barn. Vi kommer att spela minigolf och sedan grilla tillsammans, helt enkelt bara ha det trevligt och mysigt tillsammans och varför inte ta ett snack om guldet vi fick uppleva i våras och vad vi ser fram emot nästa säsong! Hoppas vädergudarna är med oss också! men jag vet att Jessica A har beställt finväder så vi litar på henne!
Hela gänget samlas för lite mys !

Sen en solsemester!....Mitten av juni åker jag och hela familjen till Mallorca! Där kommer vi att sola och bada och äta gott. Vi blir borta i en vecka. Skönt att bara få komma bort från allt här hemma ett tag. Känns som om jag behöver det, tänka på något annat ett tag.

Sol och bad med familjen !

En weekend i Leksand...29 juni - 1 juli åker jag, Eva och Jessica till Leksand och har det mysigt där. Vi kommer att tälta på Leksands camping och sedan på lördagen ser det ut som om vi tar en heldag på Leksand sommarland. Den här resan gör vi tillsammans för att komma bort från det jobbiga vi har upplevt i vår. Nu är det meningen att vi ska glömma allt sånt och bara ha roligt tillsammans ! Det behöver vi vänner <3


Övernattning hos Mia och sedan en heldag på Grönan!....Det här är någonting som jag ser väldigt mycket fram emot, det gör jag med de andra sakerna också, men det här kommer bli väldigt trevligt och mysigt! Den 14-15 juli drar vi från Gävle ner till Stockholm, Vi kommer att börja hos Mia, grilla och bara ha det mysigt, vi hoppas på en sån där härlig sommarkväll så vi kan vara ute...sen sover vi hos Mia och den 15 juli går vi på Gröna lund en heldag! full fart alltså! ;) Åh det var längesen som jag åkte slänggungorna, det måste jag göra! äta sockervadd är ett måste också! och na något nr på chokladhjul är också ett måste! ;) sen åker vi hem på kvällen den 15 juli...Brudarna som ska med är: Jag, Eva, Jessica, Jessica A och Mia då såklart ;) lääängtar!




Sen kommer det alla Brynäsare har väntat på...Brynäs ispremiär! den äger faktiskt rum mitt i sommaren den här säsongen, ne inte riktigt kanske, bara en dag tidigare än senast. 30 juli är det dags för grabbarna att gå på is och självklart kommer jag resten av alla Brynäsare vara på plats! Men först en härlig sommar att se fram emot innan det blir 30 juli.

Det här ser vi fram emot!

Det här är vad jag har bestämt nu, sen kommer jag göra andra saker också, jag, Jessica A och Tessan ska tälta i min trädgård som vi brukar göra. Sen kommer jag hitta på saker med Josefine också, men det blir kanske lite mer spontana saker, det här som jag har skrivit nu behövs lite mer planering och så....okej kanske inte ispremiären för Brynäs då ;)

Men för att avsluta det här lite snyggt så citerar jag en del av Tomas Ledins låttext:

"Sommaren är kort, det mesta regnar bort, men nu är den här, så ta för dig, solen skiner idag!"
GLAD SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0