Tema Blommor !

Kände för att ta en promenad ner till stan idag och ta lite fotografier på den fina natur som finns i boulongenskogen. Dock gick jag inte så långt in men lite motiv hittade jag, jag fastnade för temat blommor den här dagen. Hittade faktiskt några fina blommor.

När jag stod där och tog en bild så kom den en äldre farbror fram och började prata med mig och han berättade att han alltid har haft ett stort intresse för fotografering, dock via diabilder som det var förr i tiden. Sen berättade han om att han och hans fru hade varit i Grekland och tagit en massa kort i bergen och så, jättemysig farbror att lyssna på. Sen när vi skiljdes åt sa han tack tack ! och med det menade han väl att typ "tack för att du stannade och tog dig tid att lyssna på mig". jättetrevligt var det...

Här kommer några av blombilderna:


En fin gul blomma fastnade på bild

De här blommorna var fina !

fin <3

röda tulpaner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0