Digital fotokurs avslutad...

Har precis avslutat en digital fotokurs på Folkuniversitetet här i Gävle. En kurs där jag har fått lärt mig väldigt mycket om vinklar, bländare, bästa fotovädret, närbildsfunktioner och massvis med andra intressanta saker. En väldigt lärorik kurs! Nu efter kursen känner jag ett ännu mer sug att gå ut och fotografera och få till bra bilder. Känns skönt att ha den här hobbyn utöver skolan och allt pluggandet, någonting som gör att man kan tänka på något annat ett tag.

Vi har haft lite utefotografering på kursen också, en dag skulle vi ta bilder på olika byggnader här i Gävle, jag tänkte dela med mig av några bilder som jag tog under den dagen.


lite snett kanske...



kyrka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0