22 frågor och svar om mig!

Kände för att göra ett litet frågetest om mig själv...Så vet ni inte så mycket om mig så passa på att lära känna mig lite mera! ;) Ska svara så ärligt som möjligt.

Hur bor du: Jag bor med min mamma, pappa och lillasyster Julia i ett hus i Gävle.
Brukar du komma i tid: Säg någon gång jag inte är i tid...det är viktigt för mig att hålla tiderna. 
Hur lång är du: för kort..är väl typ 164 cm
Kan du laga mat: Kan jag säkert, men intresset finns inte där direkt, kanske kommer om ett tag.
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar på Högskolan i Gävle till förskollärare.
Vad har du på dig just nu: Joggingbyxor, vitt linne och en röd t-shirt.
Har du någon fobi: Ormar
Hade du en bra kväll igår: Vad gjorde jag igår för det första? var hemma och tittade på hockey VM, jo det var väl en bra kväll.
Vilket är ditt senaste inköp: hmm...det var nog en kexchoklad på Högskolan.
Din favoritdryck på morgonen: Oboy :)
Har du sovit i din egna säng inatt: yes, min säng är alltid skönast och bäst!
Vem snackade du med senast: mamma eller pappa...
Saknar du någon just nu: joo, visst är min bästa vän saknad som befinner sig i himlen :/ mycket saknad!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha, ja du, det här är nog en fråga för mina vänner...jag kan inte komma på något just nu, men visst finns det saker som får mig irriterad :)
Intressen: Vänner, fotografering och hockey och Brynäs IF såklart !
Senaste person du kramade: hmm, vem kramade jag sist? det minns jag faktiskt inte, men någon av mina underbara vänner var det <3
Vill du ha barn: Självklart! ingen tvekan här alls !
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja det vet jag inte, 22 år är väl inget speciellt, ett år närmare pension ;)
Är du sugen på något just nu: Det skulle vara något godis då kanske, alltid en godisråtta ;)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: haha, det här får mig att tänka på en sak som jag och mina vänner har pratat om...enligt den historien så kommer jag att hoppa fallskärm, eller liksom bara flyga med.. ;)
Tre saker du alltid har med dig: Mobilen, nycklar och ett glatt humör !
Om du vann på lotto,vad är det första du skulle köpa: En egen lägenhet och en massa fina möbler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0