I framtiden kommer jag också att äga en Orginaltröja!

Just nu är det massvis med orginalbrynäströjor ute på tradera för försäljning, man önskar att man hade råd med en sån, men nje inte direkt. Istället fick jag syn på något annat intressant! jo det är fortfarande en brynässak men lite mindre kanske. Jo jag fick syn på Jonathan Granströms handskar! budet ligger just nu på 1000 kr, men kommer väl att höjas en aning om ett tag kanske, men min favoritspelares handskar skulle inte sitta dumt, typ ha som prydnad här hemma. Ne det gick inte det heller, för dyrt och om man tänker efter så vad ska jag med hans handskar till? äsch någon gång i framtiden kanske jag har råd att köpa mig en Brynäs orginaltröja, för visst skulle det vara häftigt att ha någon tröja hängandes på väggen?

Äh ge mig en på direkten vettja! ne jag vet att ni vill behålla den själv....en vacker dag är det jag som kommer stå där mallig och visa upp en orginaltröja i typ storlek XXXXXXXXL eller nått, man drunknar ju i de där tröjorna. Men jag siktar på att köpa en längre fram i livet!

Grattis till alla som har köpt Brynäs orginaltröjor, de är trots allt GULD värda!




Autograf också !

Kommentarer
Postat av: Therese Lundgren

Hahaha xD

Ser bara framför mig, ditt altare där du knäböjer för handskarna ;P



Nejmen, snygg bloggen blev iaf =D

2012-05-31 @ 08:18:11
URL: http://dragonfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0