Nu vinner ni Brynäs !

Tiden går och saknaden av Cattis blir större och större...jag börjar förstå mer och mer att det är någon som saknas hos mig. Det är på kvällarna som jag känner som mest saknad, det var ju då jag var hos henne...ja, nästan varje kväll fick jag känna glädje med den underbara människa. Jag har även lite svårt att sova på nätterna, men när jag somnar så sover jag....men att somna är svårt vissa kvällar. Men jag vet att Cattis lever med mig fast jag inte kan se henne <3 begravningen kommer bli ett helvete...men jag har med mig mamma så klara det kommer jag att göra, men det blir jobbigt. Älskar dig min allra bästa älskade vän Catarina <3

Om vi nu ska prata lite Brynäs som jag aldrig gör annars ;) nu väntar sista matchen i grundserien, då Brynäs åker till Sundsvall och möter Timrå. En match Brynäs måste vinna! om man ska ha någon chans att nå den så viktiga 4:e platsen i tabellen. Men det återstår att se hur det blir, men hoppas på vinst !! En gång i hela mitt liv tänker jag också hålla ett öga på HV71-Djurgården, där Djurgården måste vinna! för att Brynäs ska ha en chans till topp fyra. Sen att Färjestad vinner mot Frölunda! Men Brynäs måste vinna sin match också först och främst.

Honken står i målet och Wännström är tillbaka....men Dackell och Lars Jonsson är sjuka, så de missar morgondagens match. Hansen vilar för han känner av en skada, likaså Bertilsson. Men bara för att dom är borta så ska det bli vinst i morgon ! KÄMPA BRYNÄS <3

Nu Brynäs gäller det !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0