Finns ingenting som går åt rätt håll just nu!

Brynäs slutade spela ishockey i gårdagens match, förlust och reducerat till 3-2 i matcher. Ny match på onsdag, Brynäs har fortfarande chansen att avgöra detta på onsdag. Men blir tufft...och ser ut som om vi får ett avgörande här i Läkerol arena på fredag.

Och på just fredag hålls begravningen av Cattis klockan 12.00 i Staffanskyrkan. Nu går jag seriöst och bara väntar på att den dagen ska komma. Vill ha de överstökat. Det känns otroligt jobbigt, knyter sig i magen varje gång jag tänker på det.

En sån dag det kan bli...först begravning sen kanske en avgörande match i Läkerol arena mellan Brynäs - Frölunda. Jag kommer inte vara människa den dagen om det nu blir så att Frölunda kvitterar till 3-3 i matcher.

Sen våran psykologilärare som det måste vara nå fel på ! 9 studenter av 40 st har klarat en salstenta på två försök. Nu vill hon att man ska lära sig 700 sidor utantill. Jag spyr snart över den kursen! är så jävla förbannad på läraren så det finns inte. Sen skickar man ett mail och frågar om hon kan göra det lite tydligare vad det är man behöver kunna, ne då gör hon det bara krångligare!! och man får inte alls något tydligt svar...

Ne nu vill jag bara att begravningen ska vara över, Brynäs tar semifinalplatsen och att jag klarar salstentan vid nästa omtentatillfälle! annars kan det här bli ett rent helvete! Så för guds skulle BRYNÄS IF, gör en kanonmatch i Scandinavium på onsdag och sen får vi se hur långt det räcker!

Cattis kommer jag ALLTID att sakna <3 så den sorgen kan man inte göra någonting åt....Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0