En ny leksak!

En jobbig natt med mycket tankar och tårar, det är väl nu som man börjar inse vad som faktiskt har hänt. Att Cattis aldrig mer kommer att finnas med här nere på jorden, för mig kommer hon alltid att finnas med fast i mitt hjärta då såklart, lika som min mormor <3 Men när det är så här som allra tyngst och jobbigast så älskar jag verkligen att jag har mamma och pappa i närheten. Dom är guld värda för mig i dessa tunga stunder, och föralltid såklart <3

Men just nu känns det bättre iallafall. Igår fick jag en förtidig födelsedagspresent! fyller ju år om 13 dagar men jag fick den igår, en bärbar dator! Hur kul som helst att leka med, och sen går det tusen gånger snabbare än vad den lilla gamla datorn gjorde, ja det är nästan så jag inte hinner med själv! :) Så nu har jag installerat en massa saker och nu är det bara att börja leka :) nu kommer jag väl sitta ännu mer vid datorn än vad jag gjorde före :) för det här är riktigt roligt!

Kul att Brynäs kunde sno 2 poäng i Ö-vik igår också! mer om matchen kommer lite senare.
Nu lunch! // hörs senare, kram på er alla !

Bilder på datorn:


Den är 15.6 i storlek :)

Den ser väldigt blå ut på bilden, men den är gråblå typ :)

Underbara tagenter är det också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0