Retstickan vill mera i Brynäs !

Igår fick jag reda på en underbar nyhet! självklart gäller det Brynäs...min favorit Jonathan Granström blir kvar i Brynäs yttligare 2 säsonger. Han funderade på att prova lyckan i KHL, men valde nu att fortsätta i Brynäs IF. Vilket han gör helt rätt i, ni kan ju gissa om jag blev glad!

Granström är en viktigare spelare än vad många tror....det är inte bara för att han är min favoritspelare...ne det är hans kämparinsats och retstickan Granström som är den bästa! Nu har det varit lite för lite sånt den här säsongen som har varit kan jag tycka, men samtidigt drar han inte på sig så mycket onödiga utvisnigar heller, som vissa andra, tänker mest på Linköpings Jämtin...
Ne men Granström är riktigt viktig för Brynäs! och det här betyder att det funkar att ha Vargen tröjan två säsonger till, dock köper jag nog en ny iallafall.

Nu får vi supportrar fortsätta att se retstickan Granis, och vem vet....kanske att han uttrycker sig att något annat lag spelar som ett italienskt fotbollslag ! ;) gärna för mig! Världens bästa Granis!

Granström <3

Guldhjälten stannar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0