Nattsnack...Johan Mattson verkar vara en grabb för Brynäs IF!

Och där var jag hemma i Sverige igen och såklart Guldstaden Gävle, eller jag kom faktiskt hem igår eftermiddag redan, efter 1 vecka på Mallorca. Skönt att komma bort ett tag och tänka på något helt annat ett tag, fast gratis wi-Fi på hotellet är inte bra...eller jo det är ju toppen! iallafall för någon som är beroende av Facebook, ja, jag menar mig själv! Men det var faktiskt lite halvroligt att kunna lägga ut lite bilder under tiden jag var där, för ni här hemma hade vad jag har läst och hört inge vidare väder...på Midsommarafton vet jag att solen letade sig fram och ni fick en mycket härlig dag...vad jag hade för väder behöver vi inte ens prata om, härligt var det iallafall!
 
Nog pratat om väder och vind....Hur ser det ut för Brynäs del då? Just nu ligger hela laget på latsidan har jag läst någonstans, semester för grabbarna! varför undrar jag då? drar igång igen den 23 juli, trodde laget hade haft sin semester när halva laget drog iväg till Las Vegas men okej då...
 
Annars är det väl målvaktssidan som är ett stort frågetecken just nu...vem ska ersätta Svedberg? många trodde det skulle bli Oscar Dansk men han sticker utomlands och spelar i någon juniorliga. Lycka till säger vi till honom!
Sen har det ryktas om Robin Rahm som åkte fast för doping för 2 år sedan, men det var bara ett rykte tydligen...Men nu har det ryktas om en mycket ung och lovande målvakt...Johan Matsson 20 år, ingen aning om vem målvakten är men skulle kunna tänka mig att det skulle bli toppen att få honom till Brynäs, hehe det låter ju konstigt att säga så när jag inte vet vem det är, men finns nog hur mycket talang i den där grabben, han har spelat junior-VM och anses vara en mycket lovande målvakt, och vad passar inte bättre då om han får komma till ett riktigt mästarlag och dessutom med Sveriges bästa målvaktstränare Pecka Alcén. Jag håller iallafall tummarna!
 
Vad händer annars framöver för mig då? jo jag, Eva och Jessica drar iväg till Leksand i helgen och bara tar det lungt och myser. Kan bli hur bra som helst!
 
Föressten, bara 32 dagar kvar tills Brynäs IF går på is, denna gång blir det i den riktiga Läkerol arena och inte i någon iskall B-hall inte ! bra där Brynäs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0