56..57..58 dagar kvar bara !

Tråkväder hela helgen! usch fy och bläää säger jag då. Fast helgen har inte varit så trist som vädret har visat faktiskt...Har varit med underbara vänner och haft superskoj! Är så jäkla glad att jag har er <3 ni är verkligen dom bästa som finns! Alla mina vänner betyder oerhört mycket, ni kan inte ens föreställa er hur mycket!

Idag när jag funderade lite och jag fick en liten längtan till hockeyn så tändes en liten glödlampa ovanför mitt huvud och jag insåg ganska snabbt att det bara är 56...57...58 dagar kvar tills Brynäs IF går på is! Det är ju sjukt lite...vart tog uppehållet vägen. Kan tänka mig att det känns så kort nu bara för att Brynäs säsong tog liksom slut den 19 april, och den kunde ju inte ha slutat på ett bättre sätt! men iallafall, så i vanliga fall brukar Brynäs säsong typ ta slut i mitten av mars, på ett ungefär. Nu höll den på i en månad till....Inget jag tänker och kommer att klaga på i för sig!

okej 58 dagar kvar alltså, då är det den 30 juli. Sen är det försäsongsmatcher och hej och hå...härligt! men dom här 58 dagarna som är kvar, så tänker jag bara njuta och ta vara på sommaren! det behöver vi alla Brynäsare göra, och varför inte visa Hockeysverige vilket lag som nu är bäst i Sverige genom att sätta på oss "guldtröjorna" det tänker iallafall jag göra ett antal gånger i sommar. Jag ska till Leksand och även Stockholm, då ska den på kan jag lova! Annars hoppas vi på en underbar sommar...men visst är det i Läkerol arena jag vill vara, med alla underbara Brynäsare och alla snygga hockeygrabbar och atmosfären som blir av en förväntansfull publik! ne hur var det nu Alexandra?! njut av sommaren först!

Kan inte låta bli att längta......

Vill se krigaren Ollas och hela gänget igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0