Saker om Brynäs - Med hjälp av musik!

Ja kära Brynäsare, då var det bara 1 vecka kvar tills Brynäs IF går på is och jag och mina underbara vänner är i Läkerol arena....senast vi stod på ståplats var den 19 april, det kommer jag aldrig någonsin att glömma!
 
En liten rolig sak ska jag testa i detta inlägg...har gjort det förut men inte exakt det här. Det går ut på att Jag kommer att skriva frågor eller några påståenden om Brynäs IF. Sen kommer jag att slå på Itunes och sätta på blanda..då trycker jag på nästa låt och den låten får bli svaret på fråga nr 1 och så vidare....Ibland kan det bli så att svaret inte alls passar in, eller så blir det ett perfekt svar...det återstår att se! låt oss börja.....
 

1. Vilken låt passar bäst in för att beskriva längtan tills Brynäs IF går på is?

Svar: "Bara du och jag" - Erik Linder

2. Vad är säsongens målsättning?

Svar: "Rockstar" - Nickelback

3. Blir det ett nytt SM-guld?

Svar: "One" - Metallica

4. Säsongen kommer bli tuff, men hur tuff?

Svar: "Ta mig till havet" - Peter Lundblad

5. Vad händer med Brynäs IF kommande säsong?

Svar: "Why start a fire" - Lisa Miskovsky

6. Vilken låt beskriver Brynäs säsong 12/13?

Svar: "Far Away" - Nickelback

7. Hur kommer känslan i Brynäsklacken att vara?

Svar: "Flytta på dig" - Alina Devecerski

8. Vilken låt beskriver mitt kompisgäng BBV bäst?

Svar: "En del av mitt hjärta" - Tomas Ledin

9. Kommer Lars Jonsson bli bättre än förra säsongen?

Svar: "Den glider in" - Nick Borgen

10. Vad kommer Läkerolens publik att sjunga den här säsongen?

Svar: " Iron Man" - Back Sabbath

11. Vilken låt passar bäst till nyförvärvet Robin Rahm?

Svar: "Party för everybody" - Buranovskiye Babushki

12. Brynäs nationalsång heter….

Svar: "Borta bra men hemma bäst" - Markoolio

13. Vilken låt passar bäst efter en förlust?

Svar: "Come as you are" - Nirvana

14. Låten som beskriver känslan av att Brynäs gör mål är...

Svar: "Haven stay" - Takida

15. Vilken låt passar bäst till Calle Järnkrok?

Svar: "Flickan och kråkan" - Timbuktu

16. Bästa låten att sjunga när Bert Robertsson besöker Läkerol arena är??

Svar: "Someday" - Nickelback

17. Hur blir utematchen den 8 december?

Svar: "Dansa Pausa" - Panetoz

18. Vilken låt passar bäst för att avsluta 100 års jubileumet på bästa sätt?

Svar: "Life" - E-Type

 

Det blev ju rätt intressanta svar ändå, Nationalsången, innebär det att Brynäs kommer att trivas bäst hemma den här säsongen? Känslan i Brynäsklacken kommer att vara "flytta på dig" innebär det att det kommer vara trångt på ståplats den här säsongen? Det återstår att se, men en liten rolig sak att göra det här faktiskt ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0