En toppenhelg tillsammans med världens bästa vänner !

För det första måste jag bara skriva ett stort fett TACK till mina underbara vänner för den här helgen! jag är verkligen så tacksam över att få ha er i mitt liv <3 Jag tror aldrig jag har kommit fyra människor så nära, och det vi gör tillsammans blir ALLTID, och då menar jag ALLTID roligt! Vi alla fem kommer så bra överens med varandra och vi skapar det gäng som alla skulle vilja vara med i! Det gemensamma vi har är BRYNÄS IF, men ändå är vi så tajta och har så roligt tillsammans, sen tror jag faktiskt att vi andra gemensamma saker också men självklart är Brynäs det största gemensamma intresset!
 
Och just den här helgen skulle bli en sån där toppenhelg tillsammans med detta underbara gäng! man skulle kunna kalla oss hockeygänget, men vi är faktiskt mycket nära vänner, så det fick bli BBV....vad det betyder tänker vi inte avslöja. Men det är vi fem det ! <3 BBV - gänget!
 
I helgen var vi som sagt på Gröna Lund, kom till Mia i Upplands Väsby på fredag kväll sen upp tidigt som sjutton på lördag för att dra till Gröna Lund så vi var där när de öppnade. Faktiskt så fick vi prova på alla sorters färdmedel till grönan...buss, pendeltåg, tunnelbana och båt...Väl framme på Grönan var det bara att sätta fart !
På med åkbandet och börja åk!
 
Pop-expressen, Lustiga huset, slänggungorna, sen var jag yr i bollen kan jag säga! är inte någon riktig karusellnisse, men överlevde gjorde jag iallafall. Sen blev det massa andra karuseller, en favorit för mig var faktiskt Kvasten! den var jätterolig! mjuk och en härlig berg och dalbana. Sen dom som vågade lite mera, Jessica E, Mia och Mias barn Erika och Joakim dom åkte Twister....Sen åkte Eva och Mia radiobilarna. Och vi hann med ett besök hos Pettson och Findus också :) och andra skojsiga saker såklart!
 
Självklart när vi var i Stockholm och på Gröna Lund så hade vi våra GULD-tröjor på oss. Om blickar kunde döda säger jag bara! inte var vi populära iallafall! vi hittade faktiskt en man som hade en Brynäströja och en liten pojke som hade en Brynäskeps så där var vi populära iallafall! Annars fick vi säkert 300 blickar, alla kanske inte var onda men blickar var det iallafall....jäkligt roligt om jag får säga det själv faktiskt! det är roligt att heja på det lag som är BÄST i Sverige!
 
När vi var klara på Gröna Lund var vi alla helt slut...efter 6 timmar på Grönan så blir man fruktansvärt trött! väl hemma hos Mia så var det bara soffläge hela kvällen. GULD-film hann vi med också! sen blev det söndag och då var det mest bara att plocka undan och en film hann vi med också.
 
Det här var verkligen en helg att minnas lång tid framöver! Vi har en del planer inför hösten, vintern och även nästa sommar ! jag ser fram emot dom redan nu !! när vi är tillsammans så vill man verkligen inte att det ska vara över! Utan man vill vara med er alla hela tiden! Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta härliga BBV - Ligan!!
 
Åter igen ett stort fett TACK för den här helgen och allt skratt tillsammans med er <3 vi ses på onsdag igen!!
Måste också tacka Joakim och Erika (Mias barn) för den här helgen! jätteroligt att få lära känna er mera och ni är verkligen jättetrevliga! :)
 
 
 
 
 
 
                           Dom fyra sista platserna, där sitter Jessica, Mia, Joakim och Erika !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0