BBV hemma hos Jessica i lilla Gimo !

Det spelar ingen roll vart vi är, vad vi gör eller hur vi gör saker och ting, vi har ALLTID lika roligt tillsammans! vi i BBV-gänget!
 
I lördags var vi hemma hos Jessica i lilla Gimo, ja, jag lovar jag ska inte mobbas men finns det ens någon riktig restaurang i lilla Gimo? sak samma.....mysigt ställe var det iallafall. Ganska svårt att hitta tydligen, då jag körde förbi skyltar två gånger, eller är det jag som ej kan läsa? hur det än är så kom vi iallafall fram tillslut. Jag, Jessica A och Eva. Redan framme var Mia. Vi var alltså tillsammans igen hela BBV gänget <3
 
Vad gjorde vi då i Gimo? jo självklart för att fira vår vän Jessica som har fyllt år. Vad fick hon? jo, vi alla är Brynäsare och Jessica har hela tiden haft en väldigt gammal matchtröja, så vi kände att nu ska hon förnya sig, så vi köpte en ny hemmamatchtröja helt enkelt. Glad? mycket, det finns inget annat att bli när man får någonting i Brynäsfärger!
 
Jessica bjöd oss på paj, mycket smaskigt. Sen fick vi även äppelpaj sen till fika, den var också supergod. Efter det kände vi oss ganska rejält mätta, så vi bestämde oss för att ta en kooort promenad....den där promenaden visade sig bli ungefär 2 timmar lång! men jäklar vad roligt vi hade på vägen. Med den nya tekniken så är det inte bara kameran som måste upp när vi ska fotografera, alla ska ta med sina mobiler och kameror...en efter en...haha det är bra roligt när man tänker efter. Men självklart så vill alla ta en varsin bild, istället för att sno från bara en fotograf :)
Efter promenaden var vi rätt så trötta alla, eller hur Jessica E ?? haha
 
Sen efter lite småprat var det dags att vända nosen mot Gävle igen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är fyra helt underbara människor jag får vara med och dela glädje tillsammans med. Vi har så otroligt roligt tillsammans, så det är helt sjukt!
Nu när vi också har kommit på den briljanta idén att heta BBV, eller ja tack Mia för att du kom på idén hemma hos dig typ mitt i natten lördagen den 14 juli. Vad det betyder tänker vi inte avslöja ännu...men vi har även beställt en sak som vi kommer att bära ibland när vi umgås, och de ska bäras med stolthet och vänskap <3 för tillsammans är vi BÄST ! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0