Måndag....

När jag vaknar upp i morse så inser jag vad jag nyss har drömt...en mardröm. För det första handlade drömmen om Cattis och för det andra så var det en dröm som var riktigt otäck, handlade om hennes begravning och att hon inte låg i någon kista, utan hon låg bara och skakade typ...mer minns jag inte, men det är nog bara tur det, för otäckt var det. Jag känner en viss skräck för begravningen den 23 mars...känns oerhört jobbigt måste jag säga..skönt när den är över sen. Känns som om jag kommer att gråta floder...hon var ju min ALLRA bästa vän <3 vi träffades ju VARJE dag! inte konstigt att begravningen känns jobbig...

Men om vi ska komma tillbaka till idag så var jag och skrev salstenta i Psykologi på morgonen, men hur det gick tänker jag inte diskutera här mer än att jag kan säga ett ord..SKIT...

Sen träffade jag mamma och Julia på stan och vi gick runt på stan och tittade lite. Jag hittade faktiskt lite vårfint. Bilder på kläderna kommer här nedan strax. Vi gick till Östens Pärla och åt lunch...det är ju så gott med den där underbara maten.

Nu ikväll har jag varit hos Josefine. Vi har anmält oss till en fotokurs på Folkuniversitetet här i Gävle. Kursen går ut på att man ska få hjälp med att ta bättre bilder med sin systemkamera, och att lära sig alla funktioner på kameran. Kursen börjar i maj och det är fyra kurstillfällen, där det också är utefotografering. Det ska bli superkul och nu ska Jossan och jag bli riktiga proffsfotografer :)

Vi är redo :)


Kläderna...orange linne och grå bomullströja :)

ett par svarta skönare jeans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0