Borta bra men hemma bäst !

Hur knasigt den än låter eller hur knäppt den än är så är Läkerol arena ett andra hem för mig och många andra Brynässupportrar. Vad är det egentligen som saknas i den arenan?  13 SM-guldsvepor, En trevlig restaurang med god mat, trevliga människor och kanske det allra bästa ett hockeylag att älska. Jo, det är som att vara i ett slott, eller kanske till och med bo på ett. För bortskämd är man verkligen i Läkerol arena. Allt är fräscht och trevligt. Finns ingenting att klaga på.

 

Jag är ärlig när jag säger att komma till Läkerol arena är alltid lika trevligt. Det är som att komma hem. Träffa alla underbara människor som finns både på läktaren och även personal i tablettasken. Alla är så trevliga och är man trevlig mot mig så är även jag trevlig tillbaka. Sen finns det förstårs vissa människor man har fått mer kontakt med än vissa, så är det överallt där man befinner sig. Men just Brynäsare måste vara bland de trevligaste fansen, fast nog kan vi klaga lite väl mycket på lagets presentationer också. Men i överlag är vi riktigt trevliga människor.

 

Läkerol arena i sig är en fantastisk arena. Jag har varit på många andra elitseriearenor och jag vette sjutton om det finns någon bättre än Läkerolen. Nu är man självklart väldigt hemmablind, men i ärlighetens namn så finns det ingen arena som håller den klass som Läkerolen gör, det kanske ska vara Löfbergs lila arena då. Den liknar Läkerolen väldigt mycket.

 

Så har ni inte besökt Läkerol arena så gör verkligen det! När jag är i arenan så känner jag mig verkligen som hemma. Jag lovar att jag bor hemma hos mamma och pappa också, men när jag vill träffa trevliga och mina närmaste vänner så är det i Läkerol arena jag trivs som allra bäst. Den platsen gör mig verkligen glad, man kan säkert se att mina ögon lyser lite extra när jag traskar in i arenan. Det visar bara att jag älskar att befinna mig där. Borta bra men hemma bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0