Post med massor av gosaker, jag hoppade av glädje!

Igår när jag öppnade brevlådan här hemma och jag fick se ett kuvert med Brynäsloggan på, så förstod jag att det var någonting roligt som hade kommit! Dock skulle väl färgen på kuvertet varit guld? kan iallafall jag tycka. Ne, huvudsaken det hittade hem till mig.
 
Och som jag trodde så innehöll det massor av gosaker!
 
1 Supporterkort
1 spelschema för säsongen 12/13
1 biljett till utematchen mot Timrå IK den 8 december
4 biljetter till European Trophy tuneringen
 
Som sagt, bara massor av godis! Utematchen kommer bli ashäftig, frågan är bara vart får alla bilar parkera? för på den största parkeringen kommer ju arenan att stå, jag fattar inte hur de kommer få ihop det hela, men ska bli intressant att följa. Kommer nog försöka gå upp till arenan lite då och då under hösten och fotografera bygget som tillslut ska bli en arena för 15.000 personer. Så jag hoppas att ni som läser min blogg och ni som inte har möjlighet att ta er till Läkerolen och kolla in bygget...att ni kan följa min blogg och att jag lägger upp bilder på vad som händer där uppe på Sätraåsen under hösten. Roligt att ha kvar sen också såklart....För en utematch kommer man inte få uppleva många gånger i sitt liv. Jag hoppas såklart att så många Brynäsare som möjligt kan ta sig till Läkerolen den 8 december och uppleva det här. Utematch för 15.000 personer...Jo, det kommer bli ett minne för livet det!
 
Nog pratat om utematchen...Jag måste säga att säsongens supporterkort är hur snyggt som helst!! Kan det vara för att Ekholm lyfter bucklan på bilden??? mycket möjligt! Men snyggare har inte ett supporterkort varit iallafall!
 
Nästa helg 17-18 augusti inleder Brynäs European Trophy tuneringen på hemmaplan! Det blir en riktig hockeyhelg, tillsammans med mina underbara vänner! Vi hoppas såklart på två vinster också!
 
Nu när Supporterkortet är i min hand och biljetter till några häftiga matcher så är det en sak jag känner och tänker. "Nu drar det verkligen snart igång igen!!" Som vi alla har längtat! Men glöm absolut inte bort den härliga våren och sommaren....men ärligt talat så är det nu livet börjar för en hockeygalen tjej !!
 
Ha det bäst!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0