En vecka av ren glädje tillsammans med vänner och Brynäs IF !

En vecka med bara glädje med mina underbara vänner! Det är så otroligt roligt att ha träffat så här underbara människor genom ishockeyn och Brynäs IF. Det är en sån enorm lycka att få vara med er! Jag blir bara gladare ju mera jag är med er och jag hoppas jag sprider min glädje till er också.
 
Något mer som sprider glädje är Brynäs IF och deras underbara träningar. Ispremiären i måndags var vi på plats men även träningen i onsdags och i dag fredag. Just för att kolla läget lite och självklart vill man se underbara Brynäs så mycket som möjligt...28 hemmamatcher är ju ingenting!
Som jag skrev i förra inlägget så ser man verkligen vilken glädje spelarna har mot sina lagkompisar, de har verkligen superduperroligt tillsammans...dagens träning var nog den roligaste att titta på. Det var lite tävlingar och alla dessa spelare är ju sådana tävlingsmänniskor så alla vill såklart vinna, när spelarna vinner är det målgester och allt, sen när de förlorar så är det "fula" ord eller tackling på en annan spelare. Det är svårt att förklara egentligen, utan för att se det måste man vara på plats. Jag säger bara underbara Brynäs IF !
 
Sen spelare som hälsar på oss gör en så mycket gladare, det är alltså inte vi som hälsar först på dom, utan de vet nog vilka vi är vid det här laget och hälsar så glatt på oss! jätteroligt, man blir så glad i hela själen! Såklart hälsar inte alla spelare på oss, men vissa gör det och det är jätteroligt, fortsätt gärna med det!!
 
Den här veckan har vi alltså ägnat mycket åt att se Brynäs isträningar, detta gör också att man längtar ännu mera tills Elitserien drar igång på allvar. Det är verkligen i topp Brynäs ska vara nu framöver, det märks på hela föreningen och Brynässupportrar har stora förväntningar nu när laget har tagit SM-guld.
 
Nästa fredag blir en mycket intressant dag! vad det är tänker jag inte avslöja, utan det kommer alla hockeyälskare och Brynäsare att märka sen längre fram, ja innan säsongen drar igång...Men en häftig sak är det, iallafall för mig och mina vänner <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0