20 dagar kvar...det där håller inte Brynäs!

20 dagar kvar, ja faktiskt snart 19....Men om man tänker efter så är 20 dagar ingenting. Längtar oerhört mycket kan jag lova. Spännande att se hur ett lag som är regerande Svenska mästare klarar av säsongen efter guldet. Många Brynäsare som kommer att ha höga förväntningar även kommande säsong...jag är nog lite mer snäll av mig och säger att det får gå som det går...men hoppas självklart på ett nytt guld!
 
Men då måste Brynäs spela mycket bättre än tuneringsmatchen i European Trophy idag...6-2 kunde Pardubice vinna med. Då ska vi komma ihåg att Brynäs ställde en 16-åring i målet. Men samtidigt så var backarna inte alls bra i den här matchen. Det kan bli bättre, om vi säger så. Jag tänker inte göra någon djupare analys av matchen, utan det var ingen bra match, ne den var så dålig så när det återstod ca 6 min av matchen så stängde vi ner det och började titta på en film där Brynäs iallafall vann, ja, vann ett guld!
 
kvällens målskyttar för Brynäs blev Andreas Thuresson och Jonathan Granström. Ingen Widing alltså? nu kommer det bli snöstorm i morgon...hehe ne han kan inte vara på topp hela tiden våran Widing.
 
I morgon spelar Brynäs ännu en match där borta i Tjeckien, den här gången mot Bili Tygli Liberec. Jag tror vi får se ett ravanschsuget Brynäs, och vinst kommer det att bli!
Vi hörs i morgon kära vänner...och ni har väl inte glömt bort att det endast bara är 20 dagar kvar nu !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0