19 dagar kvar....Vad var det jag sa, Vinst såklart !

19 dagar kvar.....Jag vet inte vad jag ska säga men visst går tiden fort? Ibland känner man att tiden står stilla, men den sista tiden har den verkligen inte gjort det. Vilket är mycket bra, för då kanske de här 19 dagarna kan gå fort så man får se hockey igen!
 
Brynäs spelade en sista match i Tjeckien innan det vänder hem till Gävle igen. Matchen vann dom med 2-1 efter ett avgörande i sista minuten. Tydligen hade Tommy Jonsson blivit riktigt irriterad på hur laget uppträdde i gårdagens match...vilket var helt rätt, för som laget spelade stundstals igår får inte hända. Idag var det tydligen bättre, jag såg inte matchen, utan följde den bara via mobilen. Men det viktigaste var att Brynäs vann matchen!
 
målskyttar för Brynäs var faktiskt två nyförvärv! Dennis Persson kvitterade till 1-1 och Johan Harju skickade in segerpucken. Härligt att de får komma igång lite också, och inte bara Daniel Widing! :)
 
Ett litet orosmoment i matchen var att Andreas Thuresson blev skadad, hur allvarligt det är har jag ingen aning om, men hoppas det inte är något allvarligt, utan att han är med i nästa match.
 
Annars har jag inte så mycket att skriva om....i morgondagens inlägg blir det fokus på en resa som vi i hockeygänget ska göra i vinter. Ha det bra tills dess !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0