16 dagar kvar.....Mycket gick snett men tillsist blev allt bra!

Läser man i dagens tidning att hela Brynäslaget kommer att befinna sig i Valbo Köpcentrum idag klockan 17-19 för autografskrivning och presentation av truppen...då tar man med sig sina vänner och åker dit helt klart!
 
Klockan 17.00 var det ja, vi var nog där runt 17.30 typ...precis den här dagen skulle det såklart vara långa bilköer i riktning mot Valbo, och tydligen hade det vart en trafikolycka på riks80 också, dessutom gör dom om vägen på riksväg80 så vi tänkte vara lite smarta att ta en annan väg, men det visade sig att alla andra också skulle vara smarta. Så där stod vi och i köpis stod Brynäsgrabbarna och blev presenterade inför valbopubliken. Lite surt det kändes, men samtidigt så skulle vi hinna se grabbarna. Efter ca 50 min var vi framme i Köpis...
 
När vi väl kom in i Köpcentrum så hade de såklart presenterat laget redan..men vi vet inte alls vad alla spelare heter, nej nej...kan bara skriva deras namn i sömnen. Så egentligen missade vi inte så mycket. Men då tänkte jag ta några bra bilder med min systemkamera och dessutom passa på att ta allas autografer. Upp med kameran och jag startar den, bara det att det går inte att starta den för batteriet låg hemma hos en kompis och laddade för fullt. Hur tänkte jag där? ja, tänkte jag i huvudtaget? förmodligen inte. Då hade jag släpat med mig kameran i onödan helt enkelt...jaja fram med iphonen istället då. Jag fick visa mitt fina Brynässkal, om man ska se något positivt i det hela.
 
Allas autografer fick jag! de ska jag fixa till imorgon och rama in. Annars var det roligt att få träffa alla spelare igen! när man fick alla 25 autografer och efter varje gång säga tack...tack...tack. Kändes rätt fjantigt, spelarna tänkte väl, det enda den där tjejen kan säga är tack. Men vill man vara artig så vill man. Annars var det en mycket lyckad kväll tillsammans med vännerna och Brynäslaget.
 
Men vad viskade egentligen Berglind och Bertilsson om när vi gick förbi? det får man nog fundera på rätt länge, utan att få något svar. Men lite roligt såg det allt ut.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0