14 dagar kvar...Många mål, men ändå ingen vinst!

14 dagar kvar! två veckor...ja, om exakt två veckor så har Brynäs vunnit mot Växjö i Elitseriepremiären! Det är iallafall vad vi hoppas på.
 
I kväll förlorade Brynäs efter straffar mot Djurgården på Hovet. 5-4 slutade det...vilket är tennissiffror. Jag var inte på plats den här gången, utan följde matchen via datorn bara, så det gör att jag inte kommer att kunna skriva om enskilda spelare och så. Utan hur bra det spelade, den frågan får vi nog skicka vidare till någon som var på plats. Om inte annat så kommer det att stå i morgondagens lokaltidningar. Inget mål av den så glödheta Daniel Widing iallafall.
 
Kvällens målskyttar för Brynäs IF:
Andreas Thuresson
Jonas Nordqvist
Calle Järnkrok
Johan Harju
 
Målskytt för Brynäs i straffläggningen var Jesper Ollas. Det blev en väldigt stor blandning på spelarna som gjorde mål, vilket i för sig är bra nu när det bara är försäsong. Det gör att spelarna kommer igång och bygger på sig lite självförtroende.
 
Annars funderar jag lite på vilket värde European Trophy tuneringen har egentligen, är den egentligen så bra ? Jag har inte upplevt den så jättebra de matcherna jag har sett. Känns inte som om det är någon jättehit. Känns mer som om lagen känner efter med formationer och försöker få ihop laget så bra som möjligt istället för att spela tävlningsmatcher, det här är min känsla. Och mer av det kommer jag att diskutera lite i min artikel på Svenskafans imorgon.
 
Nya tag på lördag mot just Djurgården igen! denna gång i Läkerol arena, matchstart 16.00
 

Kommentarer
Postat av: Ewelinann

Hej du som kan så mycket!
Vet du vilken låt som blir Brynäs introlåt iår :D?

Svar: Hej :) ne det vet jag faktiskt inte, spelarna brukar själv få bestämma vilken låt det ska ha under introt. :) så kan tyvärr inte svara på den frågan :)
Alexandra Egerfält

2012-08-31 @ 14:41:39
URL: http://ewelinann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0