13 dagar kvar....Norrlänningen Johan Harju !

Tänka sig, att det bara är 13 dagar kvar nu ! Vi varvar ner lite med att presentera ett av Brynäs nyförvärv inför den här säsongen. Han kommer senast från Luleå hockey och spelade där säsongen 11/12 och har även spelat där större delen av sin uppväxt. Han jag pratar om heter naturligtvis Johan Harju.
 
Fakta om Harju
Född: 1986-05-15
Position: LW
Längd: 190 cm
Väger: 96 kg
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 13/14
 
Det jag har sett av Johan Harju än så länge så ser det väldigt lovande ut. Han har även gjort några mål under försäsongen. Vilket är lovande inför Elitseriesäsongen. Jag tror att Harju kan bli mycket viktig för sitt Brynäs i vinter.
 
En annan sak som jag har gjort idag, är att jag har skrivit min första artikel på svenskafans. Det gick faktiskt väldigt bra att skriva. Jag hoppas att den fastnar hos alla läsare också, att den låter intressant, jag blev genast sugen på att fortsätta skriva, men jag får vänta tills efter matchen i morgon i Läkerol arena.
 
Här hittar ni min artikel/krönika:
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/Brynas-IF-chanser-i-European-Trophy--453491.aspx
 
 
                                                                            Fotograf: Mia Nilsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0