Brynäs i SM-final, tillsammans kan vi göra det !!

BRYNÄS IF KOMMER ATT SPELA SM-FINAL I ISHOCKEY SÄSONGEN 11/12 !!
Tror ni mig inte så gå in på gd.se, för där står det och det är sant! jag var på plats! jag stod mitt i den vilda klacken, mitt i glädjeruset mitt i en kokande Läkerol arena, ja det var många som fick glädjetårar av det här kan jag lova....men vi stannar där...för varför fira nu? guldet är inte hemma i Gävle ännu, det är sakta men säkert påväg hit men vi njuter av påsken först och främst! Som Järnkrok sa efter vinsten, att vi har inte vunnit något ännu, utan det är nu det börjar, jag hoppas verkligen att alla spelare tänker så för då kan det här sluta riktigt jäkla bra alltså !

Stämningen som var den här kvällen i Läkerol arena går inte ens att ta på ! det var en mäktig och häftig stämning i fredags, men det här slår allt! hur bra kan det egentligen bli? När hela hallen står upp och skanderar "Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till Gävle igen!" det är mäktigt det! tyvärr försvinner stämningen lite när man står mitt i allt själv....men jag undrar ja om inte Läkerolens tak var påväg att lyfta i slutsignalens ögonblick !! Att få vara med och uppleva det här på plats med världens bästa Brynässupportrar! med världens bästa lag på isen är för mig det häftigaste i mitt liv!!

Sen måste jag ge Brynässupportrarna en jättehyllning, dom som match efter match står på samma plats, hejar på sitt lag i både med och motgång! och nu får vara med och uppleva något sånt här häftigt, ja det är inte mer än rätt att vi får göra det! och framförallt tillsammans ! Det spelar ingen roll om man tar tag i någon och kramas efter en sån här seger, alla känner EXAKT samma glädje, och alla har EXAKT lika mycket kärlek till det här laget ! innerst inne känner vi alla varandra! vi är som en enda stor Brynäsfamilj! Det glädjer mig att på uppleva det här med er andra underbara Brynässupportrar ! utan den här gemenskapen och glädjen tillsammans så skulle jag inte ha det här intresset för ishockeyn och Brynäs IF, aldrig !! det är tillsammans vi ska bära detta lag till ett 13:e SM-guld !! det är bara TILLSAMMANS vi kan göra det, lika som laget på isen, de måste göra det här TILLSAMMANS!

TILLSAMMANS ÄR VI STARKA !! <3

Underbara Brynässupportrar <3 härlig hälsning till Färjestad dessutom !

Underbara BRY
NÄS IF <3

Nu jagar vi den här !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0