9 dagar kvar...nu har Gävle hockeyfeber....ca 5000 biljetter sålda inför hemmapremiären!

Idag kommer jag inte att skriva om någon spelare utan idag pratar vi lite om biljettläget inför hemmapremiären den 17 september mot HV71. Jag blev mycket glad idag när jag öppnade GD och läste en artikel som hade den här rubriken...


Vi kan alltså vänta oss en riktig hockeyfest den här säsongen!?..Biljetterna till Brynäs alla matcher började säljas igår klockan 10.00. Idag stod det i tidningen att 4500 biljetter är redan sålda till Brynäs hemmapremiär den 17 september. (det är nog fler biljetter sålda efter idag också) Det är alltså ett riktigt intresse kring Brynäs, iallafall att få se laget på hemmapremiären. Vilket jag förstår...jag hoppas verkligen att Läkerol arena kan bli fullsatt på premiären! det skulle vara jättehärligt...att få börja säsongen med en fullsatt tablettask! det skulle bli en riktig hockeyfest det ! 

Brynäs har även sålt fler säsongsbiljetter än förra säsongen, 2100 seriekort är sålda jämför med 1900 förra säsongen. Det är alltså ett större intresse för Brynäs IF den här säsongen...kan det bero på att Brynäs fyller 100 år tro? kanske det..men jag tror också att det beror på laget...och att det ser riktigt spännande ut.

Jag längtar oerhört mycket till hemmapremiären just nu! och uppladdningen som jag ska ha med mina allra bästa vänner kommer bara bli så grym! Hockeymusik, hockeyspel, och sjukamp med hockeytema! kan det bli mera hockey eller?! och kan det bli för mycket!? svaret är NEJ !

J A G    L Ä N G T A R    S N A R T    I H J Ä L   M I G !!!!



Guuud vad jag längtar !


Det är det här laget som ska göra det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0