12 dagar kvar...En stark powerplayback...men spelar ibland på små marginaler


20 LARS JONSSON
 

Född: 1982-01-02
Längd: 187 cm
Vikt: 94 kg
Position: Back
Poäng förra säsongen: 20 poäng (13 mål och 7 assist)
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 12/13

Lars Jonsson i omklädningsrummet 

Min åsikt om Lars Jonsson:
Jonsson är en stor bra back. Han har en del offensiva egenskaper. En back som Brynäs använder väldigt mycket i powerplay, och visst, där gör han det väldigt bra...men kan ibland spela på små marginaler. Men när han får till det så har han jäkligt hårda och bra skott. Men jag själv tycker att dom där små misstagen kan bli lite väl många i en match. Sen är Lars Jonsson en back som kan vara jäkligt bra i en match men sedan vara usel i en annan match. Men jag själv gillar Jonsson som spelare, men visst kunde misstagen vara lite färre härdanefter. Men jag önskar dig all lycka till i Brynäs kommande säsong ! och hoppas att misstagen ska bli något färre!...


Här blev Lars Jonsson första stjärna...och ja, jag förstår också varför !  han räddar på ett makalöst sätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0