Inför match mot Djurgården..."krossa apor Brynäs!"

Ikväll dags för match mot Djurgården. Kan Brynäs ännu en match visa vilken fantastiskt fin ishockey man spelar? eller sätter Djurgården stopp för det ? Jag hoppas och tror att Brynäs fortsätter med sitt fina anfalls och försvarsspel och man får inte glömma bort målvakterna som har visat sig vara två jättar där bak. Det finns egentligen ingenting som Brynäsare att klaga på såhär efter en kanoninsats mot Färjestad senast! men återstår att se om Brynäsarna har någonting att klaga på efter kvällens match....

Jag själv tror på en jämn och tät tillställning med mycket närkamper och mycket skridskoåkning från båda lagen. Och ja en ganska grinig match med mycket utvisningar kommer det säkert att bli, Ja helt enkelt en BRA hockeymatch!

Vilka är Poängkungarna i lagen då? för Djurgården är det Kyle Klubertanz som har gjort sex poäng på fem matcher. Brynäs hetaste spelare är för tillfället Calle Järnkrok med sex poäng men med fyra spelade matcher! Ska dessa två herrar bära fram sitt lag till en seger ikväll?! jag hoppas verkligen att Järnkrok går vinnande ur den striden ! för ikväll är det krossa apor som gäller !

Lagens bästa poängplockare ! ska de visa vägen ikvällens match ?

Mitt tips Djurgården - Brynäs 2 - 4


Jag tror på en Brynäsvinst ! med en jäkligt het Johan Larsson och Järnkrok i spetsen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0