3 dagar kvar....Störst, bäst och lagkapten !


12 ANDREAS DACKELL

Född: 1972-12-29
Längd: 178 cm
Vikt: 87 kg
Position: forward
Poäng förra säsongen: 36 poäng (11 mål 25 assist)
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12

Min åsikt om lagkaptenen Dackell: Andreas Dackell är lagkapten och ja kanske den bästa lagkapten ett lag kan ha. Han är verkligen oerhört viktig för Brynäs. Ett Brynäs utan Andreas Dackell är som att äta kladdkaka utan grädde...det är någonting som saknas, den säsongen kommer att komma då Andreas lägger skridskorna på hyllan men den här säsongen ska han vara med och kriga och kämpa hem guldet till Gävle. Dackell har ett otroligt bra spelsinne, både utan och med puck. Tekniken med puck är också en stark sida hos lagkaptenen. Jag blir inte förvånad om han gör en kanonsäsong den här säsongen! 36 poäng förra säsongen är riktigt starkt, men jag tror att Dackell kan bli ännu hetare den här säsongen! han har iallafall uttalat sig om att vi fans ska ha höga förväntningar på säsongens Brynäs! jo visst Dackell, det har vi ! men det är ni spelare som måste göra det! men jag tror på er och dig Dackell! all lycka till den här säsongen! och hoppas du tänker fortsätta några säsonger hur det än går den här säsongen! för du är störst, bäst och lagkaptenen i Brynäs !!


Dackell inför den kommande säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0