Idag avgörs det! och jag har shoppat vårjacka!

Som hockeyälskare så är det här en dag att älska. Elitserien i ishockey spelar den allra sista omgången ikväll innan det är dags för slutspel. 2 lag ska till kvalserien men vilka? 1 lag ska till slutspelet men vilket? 1 lag ska vinna serien men vilket? ALLT avgörs ikväll! vilket lag kommer välja Brynäs i kvartsfinalen? svaret får vi ikväll..! det lutar åt att det blir antingen Färjestad eller Hv71 men kan också bli Skellefteå. Men det svaret får vi ikväll!

Mitt i hockeydagen så har jag och Julia varit ner på stan och jag har letat efter en vårjacka att ha nu när det börjar bli vår, fåglarna har börjat kvittra och solen lyser och värmer faktiskt lite också.. så härligt! och jag fann det jag skulle också! en vårjacka, ni får se bild på den strax. En grön jacka vart det från Carlings. :) Sen köpte jag en randig tröja också. Annars ingenting nytt.

Nu är det bara att vänta tills klockan ska bli runt 18.00 då jag ska åka hem till Eva för att dels följa Brynäs match men också det mest spännande i tabellen! sen ska vi också se hur lagen väljer kvartsfinalmotståndare... spännande kväll alltså!


Jag i jackan, mössan och halsduken :)


Jackan på baksidan :)


En annan tröja som jag köpte från Carlings :)


BRYNÄS IF KVARTSFINALMOTSTÅNDARE ÄR?..................................



Ja vilka ska bli Brynäs motståndare i kvarten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0