Att ha roligt tillsammans är det allra viktigaste !



Du är fin som du är, när du står med mig här, gör dig inte en massa extra besvär.
Utan vad du e, och så ska du få se, Du är värd allt som livet kan ge.

Varje liten sak som du gör
varje litet ord som jag hör
får mig att förstå
Att en vän som e så
Är det finaste någon kan få.

Alla har nått bra, Nått som andra vill ha, Även om det inte känns så var dag, Det är upp till dig, och även till mig, Att se till att allt ordnar sig.

Varje liten sak som du gör gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå
Att en vän som e så
Är det finaste någon kan få.


För mig spelar det ingen roll om jag inte har 100 bra vänner..det jag vill ha är några få BÄSTA VÄNNER ! Bättre att man har kul med de få vännerna man har och att man kan lita på varandra istället för att ha 100 bra vänner som man inte kan lita på och inte har kul med...De vänner jag har betyder verkligen allt för mig! Jag förstår verkligen att man ska vara rädd om sina vänner, för mister man dom mister man ju allt.. Att ge varandra glädje varje gång man träffas tror jag är det allra viktigaste! att ha roligt tillsammans! Och precis det har jag med mina vänner ROLIGT!  Att förlora er skulle var som om himlen skulle förlora solen.. Därför vill jag bara säga att jag älskar er <3


Jessica <3                         Eva <3                    Catarina <3


Hugo <3


Therese <3                             Jessica <3


Jossan<3         Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0