Sjung om Studenternas lyckliga dag...

För Precis 1 år sedan tog jag studenten..1 år har gått sen man lämnade alla underbara klasskompisar från Barn och fritidsprogrammet. Visst har det gått fort? det har gått fööör fort...jag har hunnit med att gå ett helt år på Högskolan också! nu har jag bara 2 år och ett halvt år kvar tills jag blir förskollärare! helt otroligt!

När man idag ser studenter överallt på stan så visst längtar man tillbaka till den där dagen då man vara väldigt nervös när man stod där innan man fick springa ut och leta upp släkt och vänner. Men samtidigt en underbar känsla. En sak som är bättre för årets studenter är..VÄDRET! helt underbart det måste vara att springa ut i det här strålande solskenet och 25 grader varmt. Det var något man saknade..men men vädret är tyvärr ingenting som vi kan styra.

Jag vill gratulera alla fina Studenter som tar studenten idag och som gjorde det igår! FY FAN vad ni är bra ! ;)


Min egna student lär jag aldrig glömma ! :)


                <3 underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0