Ett annorlunda sätt att svara på frågor..

1. Sätt din musik på blanda. 2. Klicka på nästa knapp efter varje fråga. 3. Använd låttiteln som svar på frågan. 4. Fuska inte!

1. Hur mår jag idag?  mål igen

2. Kommer jag komma långt i livet? Everything is you

3. Hur ser mina vänner mig? Mitt hjärta har allting kvar

4. Kommer jag att gifta mig? Jag blir hellre jagad av vargar  

5. Vad är min livs Themesong? Stars 4-ever

6. Vad är min livs historia? Party in my head

7. Hur är Högskolan för mig? Åh vilken härlig dag

8. Hur kommer morgondagen att vara? Fanta och Rosé

9. Vad är det bästa med mina vänner? Love the way you lie 

10. Vilken sång beskriver mig bäst? Waka Waka  

11. Vilken låt ska spelas på min begravning? Im into you

12. Några tips till mig? Crazy Crazy nights  


Nu nog om mig...vad tycker jag om mina vänner??

1. Catarina - Om du lämnade mig nu

2. Eva - Listen to your heart

3. Jessica - On the floor

4. Jessica A - Hold my hand

5. Therese - Om du bara vill

6. Matilda - Min igen

7. Josefine - 800 grader

8. Hugo - Never say Never  

Sist men absolut inte minst..Brynäsfavoriten!

1. Jonathan Granström - Allt som jag känner

Ja hur mycket sanning är det i de här då tro!? hmm...ja finns säkert många låttitlar som stämmer.. :P Lite småkul var det att göra detta. :D

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag svarade på frågorna jag med och detta är mina svar....



1. Hur mår jag idag? Rainbow in the dark



2. Kommer jag komma långt i livet? Skaka rumpa



3. Hur ser mina vänner mig? sexy bitch



4. Kommer jag att gifta mig? vart tog den söta lilla flickan vägen



5. Vad är min livs Themesong? If I had you



6. Vad är min livs historia? Ingen sommar utan reggae



7. Hur är Högskolan för mig? Pump it



8. Hur kommer morgondagen att vara? Run this town



9. Vad är det bästa med mina vänner? everbody hurts



10. Vilken sång beskriver mig bäst? A kind of magic



11. Vilken låt ska spelas på min begravning? hurricane



12. Några tips till mig? no time for us ....



Alexandra. Every breath you take



Eva. As long as you love me



Jessica. 18 and life



Linda. Sång till friheten



Dan. my life would suck without you



Hugo. Lady in red



JC. nothing else matters



Ja du, vissa svar känns faktiskt riktigt sanna och som ett slags tecken...eller!?

2011-07-22 @ 08:31:34
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0