2011 är året då........

Vi har nu passerat år 2010 och år 2011 är här.. Det är alltid lika spännande att se vad som kommer hända detta år, jag har faktiskt lite svar på vad som kommer att ske. Vissa mer realistiska än andra men detta är min önskan vad som kommer hända 2011.

2011 är året då jag blir miljonär....

2011 är året då Brynäs tar SM - guld....

2011 år året då Leksand tar sig upp till Elitserien....

2011 är året då jag köper en ny mobil....

2011 är året då jag hittar kärleken....

2011 är året då Johan "Honken" Holmqvist återvänder till Brynäs....

2011 är året då Brynäs krossar Södertälje...

2011 är året då jag kommer att inse att jag är knäpp....

2011 är året då Peter Forsberg inser att han måste lägga av med hockeyn....

2011 är året då Gefle IF spelar som bäst....

2011 är året då Brynäs kommer spela en träningsmatch mot Washington Capitals i Läkerol arena...

2011 är året då Gävle byter logga till "Välkommen till hockeystan Gävle"...

2011 är året då jag åker utomlands med familjen.....

2011 är året då ishockey blir den populäraste sporten...

2011 är året då Markström inser att han vill tillbaka till Brynäs...

2011 är året då jag inser kommer bli det bästa år hittills i mitt liv....


det kommer bli ett bra år..


Nu Brynäs är det dags för det 13:e SM - guldet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0