Besviken över Brynäs "Superintro", kanske hade för höga förväntningar??

Dags för match igen efter landslagsuppehållet. Igår var det dags för Brynäs - Linköping i Läkerol arena. En mycket hög förväntan på det nya introt som skulle förvandla Läkerolens is till Gävles största bioduk.. det skulle bli ascoolt ! men efter att ha sett introt vart det en besvikelse tyvärr :/ för det första såg man ingenting typ från Ståplats.. kan nog tänka mig att de som satt på översta läktaren såg det riktigt bra, och tyckte det var grymt.. för mig var det en stor besvikelse.. kanske hade för höga förväntningar inte vet jag.. men jag har sett Linköpings intro på isen på youtube, och har lagt upp det filmklippet här på bloggen, och tyvärr Brynäs så är det ett häftigare och ett bättre intro.. visst var det coolt med Brynäsloggan men trodde ärligt på mer... just nu tycker jag att de kunde ha behållt det snygga introt som var från början på mediakuben.. eller varför inte överföra det till isen bara?? det går säkert inte och introt på mediakuben är för långt för att det ska kunna visas på isen.. men ändå.. kvällens besvikelse faktiskt.. det var trots allt inte allt denna kväll...

Nog att det började med en besvikelse så var matchen en besvikelse också.. nu är jag negativ känner jag, men Brynäs spelade inte det spel som de hade före uppehållet, varför dessa dumma uppehåll hela tiden?? det förstör bara för Brynäs ! visst skapade Brynäs några heta chanser iallafall, men det gäller att sätta chanserna också, det har Brynäs varit duktiga på och gjort.. men inte i går.. det var Linköping som gjorde det enda målet. Matchen slutar 1 - 0 till Linköping.. Visst hade Linköpign fördel av att de spelade sin andra match för veckan medans Brynäs spelade sin första efter uppehållet!? jo så var det.. Sen att domaren missade en solklar tripping på Ekholm spelar absolut ingen roll just nu.. Brynäs kunde inte göra mål i går så var det bara. Försvarsspelet var dock väldigt bra, släppte ju bara in 1 mål Thomas Greiss som var bra igår ! han har spelet upp sig rejält !

Jaha ska man behöva vara orolig iallafall för att Brynäs ska missa slutspel? nja jag vet inte men Brynäs måste hitta tillbaka till det spel de hade innan uppehållet! men slutspel missar de inte ! fast visst finns det en liten liten oro inom mig som säger att de missar slutspel.. men Brynäs gör inte det!  det finns lag som är mycket mycket sämre än Brynäs! Nästa match för Brynäs del är på lördag mot Luleå borta i Coop arena! den matchen kommer jag att följa på TV tillsammans med Catarina ! :) hoppas de kan ta någon poäng i den matchen ! skulle vara så sköönt, annars känns det som den där oron växer lite mera att de missar slutspel.. bättre att den oron får minska! NU KÖR VI ÖVER SKOTERRAGGARNA I LULEÅ !


Brynäs förlorade gårdagens jämna match :/


Brynäsloggan på isen :)

Här får ni se lite av Brynäs "superintro" ! vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mackan

Super intro och super intro, visst, grymt att isen är ett stort brynäs märke, men Frölundas är mäktigare och grymare!

2011-02-19 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0