Två dagar kvar till julafton !

Brynäs spelade borta mot Linköping i tisdags, men Brynäs var tyvärr inte tillräckligt bra, så Linköping vann med 3-1. Och jo visst var det rättvist...tröstmålade gjorde Mads Hansen! nu väntar lite juluppehåll fram till den 28 december då det är dags för en bortamatch igen..men denna gång mot Modo. Sen, sen mina damer och herrar är det dags för den 30 december! det vi alla har väntat på! Men först julmat! ;)

Jag tog kameran i hand nu på förmiddagen och tog lite kort på lite julsaker, och den efterlängtade snön som har kommit, men kommer den ligga kvar? nja tveksamt, kanske fram till julafton men inte sen...men förhoppningsvis kommer det mer snart! Så jag tänker bjuda med mig av lite julbilder......

GOD JUL PÅ ER ALLA ! <3


Julkorten börjar ösa in hos familjen Egerfält!

En söt liten snögubbe vid fönstret !

Adventsljusstake och granen !

Ne men titta där då! vem är det som syns i julgranskulan :)

kääärlek till alla mina vänner <3

;)

Så här ser det ut utanför vårat hus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0