Julafton 2011 !

Jaha då var julafton 2011 avklarad då! Vi var hemma hos morfar ute i Axmar som ligger utanför Gävle. Där kikade vi lite på Kalle Anka först, jag själv var mest intresserad av chokladasken som stod så fint där på bordet, det var nästan så jag frågade om man fick ta från det undre laget också, men jag lät bli ;) fast tillslut kom vi dit iallafall....

Det här med Kalle Anka har för mig aldrig varit nå speciellt...familjen Egerfält bestämde sig för att just åka klockan 15.00 när Kalle började så vi missade ju typ hela iallafall, men ingen blev direkt ledsen för det. Desto lugnare var det på vägarna, vi mötte inte många bilar! just för att alla satt ju bänkade framför TV:n...men inte vi inte..

Iallafall så åt vi gott och hade det bara mysigt....sen klockan 18.00 delade Julia och jag ut julklapparna...vi läste upp varannat paket...GOD JUL Alexandra önskar.....GOD JUL Julia önskar....GOD JUL Julia igen...ja sådär höll vi på tills alla paket var borta...Då var det bara det roliga kvar..Att öppna alla paket.

Jag blev mycket mycket nöjd över det jag fick! kommer några bilder snart på vissa saker jag fick. Men fick också pengar, stor påse tomteskum (mummsigt). Sen fikade vi lite och sen var julafton över...vi åkte hem till Stigslund igen...

Det var svårt att inte skänka en tanke till min allra bästa vän en dag som denna <3 älskar dig Cattis !    

Det var min julafton det....mysigt! och tack för alla underbara julklappar! mamma och pappa och Julia, farmor och farfar, morfar, Ulf och Linn! <3


Julbordet <3

Farbror och Julia ska vara lite coola ;)

Tomten :)

Morfar <3

Av mamma och pappa fick jag en Ipod Nano ! :D

Fint Halsband som jag fick av morfar <3 proffsigt namn ! :)

Två tröjor som jag har varit med och köpt, men fick av mamma och pappa <3

Nu äger jag Sveriges snyggaste ryggsäck ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0