Brynäs IF

1. Sätt din musik på blanda. 2. Klicka på nästa knapp efter varje fråga. 3. Använd låttiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1. Vad betyder Brynäs IF för mig? Welcome to the jungle

2. Vilken känsla får jag i Läkerol arena? Aldrig ska jag sluta älska dig

3. Vad kommer jag att tycka om nyförvärvet Jesper Ollas i vinter? Happiness

4. Hur långt kommer Brynäs IF komma säsongen 11/12? Du är allt  

5. Vad är det bästa med ishockey? Tonight

6. Kommer jag alltid att älska Brynäs IF? You give love a bad name

7. Min första känsla efter första målet i Läkerol arena säsongen 11/12 Like a prayer

8. Hur är maten i Läkerol arena? On the floor  

9. Brynäs 13:e SM - guld kommer...ja när?
Higher  

10. Vilken låt beskriver Brynäs IF bäst?
En Boomerang

11. Vilken låt ska spelas på säsongens intro? Telling the world

12. Så tycker jag om Brynäs matchtröja? Du ska va president

13. Hur mycket kommer vi Brynäsare kunna lita på tränaren Tommy Jonsson? Bark at the moon

14. Kommer Brynäs IF nå slutspel säsongen 11/12? Sex on fire

15. Vad kan man säga om de 11 andra lagen i Elitserien? Raise your glass

16. Mina sista ord innan jag dör blir? I gotta feeling


Jag säger bara Welcome to the jungle ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0