Jag och mina vänner

DU OCH DIN BÄSTA VÄN......

Matilda är en av mina bästa vänner! Vi träffades sommaren 07 har jag för mig att det var..och det kommer jag aldrig att ångra! Vi har och kommer att dela många roliga och bra minnen tillsammans. <3

NÅGON DU LITAR PÅ

Josefine är och kommer alltid vara en vän jag kommer att lita på. Jag har förstårs fler vänner som jag kan lita på men en av dom är Jossan <3

DIG SJÄLV SOM LYCKLIGAST

Ja, inget kan slå Brynäs IF..jag klädd i Sveriges snyggaste färger är oslagsbart! Visst mina vänner betyder allt ! men att få följa detta underbara lag gör en lycklig.

DEN DU ALLTID HAR ROLIGT MED

Jag måste säga att jag har roligt med alla mina vänner..men måste jag välja någon så väljer jag Jossan. Det finns inte en enda gång vi träffas och inte skrattar. Det är underbart...jag vet fler vänner som är så när vi umgås ..och det är så det ska vara..man ska skratta...det är det bästa som finns!

NÅGON SOM BETYDER MYCKET

Samma här..alla mina vänner betyder mycket för mig..men måste jag välja någon så väljer jag Catarina. En människa som alltid finns där för mig vad som än händer. Och säg någon gång vi har tråkigt tillsammans? ;) Ne det här är någon som betyder väldigt mycket för mig <3 

NÅGON DU TYCKER ÄR SÖT

Vilken Brynäsare är inte söt ? ;) Men här har vi både favoriten och sötingen i Brynäs ! :P Det räcker så <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0