En sann vän




Jag har en sann vän
den vännen kan jag alltid lita på
När hon kom till mig, kände jag direkt
att hon är en sann vän.

Alla måste ha någon att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld.
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång.
Sviker aldrig fast min väg är lång.
Finns där vid min sida när vågorna slår.
Håller det hon lovar, det är vänner som består.

Jag har en sann vän
den vännen kan jag alltid lita på
När hon kom till mig, kände jag direkt
att hon är en sann vän.

Jag har fått en vän som jag kan lita på.
I den mörkaste natt så finns hon alltid där.
Mitt hjärta har hon fått.
Och tillsammans har vi skrattat gott.
Hon finns där vid min sida när stormarna går.
Ger mig mod att står för det jag alltid har trott på.

Jag har en sann vän
Den vännen kommer jag aldrig glömma
Hon ska bevaras i mitt hjärta
föralltid hon och jag, min sanna vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0