15 dagar kvar...Granström retar gallfeber på motståndarna!


31 JONATHAN GRANSTRÖM

Född: 1986-03-09
Längd: 178 cm
Vikt: 88 kg
Position: Center
Poäng förra säsongen: 25 poäng (5 mål och 20 assist)
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12


Retstickan ! :)

Min åsikt om Favoriten Granström:
Granström är en oerhört skicklig ishockeyspelare som gillar att vara där det hettar till. Han är även en bra tekare och han är en riktig krigare och ger sig inte i första taget. Hur Granström har blivit min favorit kan jag inte riktigt svara på, men skulle kunna tänka mig att ett orsak är hans spelstil, för vem kan inte älska den? på isen ser man oftast Granström åka fram och småreta motståndarna och göra dom galna, en sån spelare vill alla ha i sitt lag. Fast hans spelstil är lite fysisk så är han bra på att hålla sig på banan och inte dra på sig onödiga utvisningar. Jag önskar Granstöm all lycka till den här säsongen och hoppas att han kan reta gallfeber av motståndarna för då är han som bäst!


Det här är ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma! sen att favoriten avgör är bara så grymt! Att vara på plats på Hovet då, och få tyst på en enorm stor DIFklack är så grymt! det går inte att beskriva min kära vänner! det måste upplevas..och jag är glad att jag fick göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0