18 dagar kvar...Är Löf tillräckligt bra för Elitserien?


5 SIMON LÖF

Född: 1991-03-13
Längd: 189 cm
Vikt: 82 kg
Position: Back
Poäng förra säsongen: Brynäs: 2 p 1 assist 1 mål Mora:8 p 1 mål 7 assist   
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12

Min åsikt om backen Simon Löf: Löf är en back som inte alls har fått den chansen i Elitserien som han kanske borde få. Jag själv har sett Löf väldigt lite...förra säsongen blev han utlånad till Mora, för att utvecklas och bli ännu bättre. Men den kommande säsongen så är det meningen att Löf ska ta en plats i Elitserien. Det jag har sett av honom nu på försäsongen så tycker jag att det ser ut som en stabil back, en mycket spelskicklig back. Men det är frågan om Simon håller för Elitserien...jag vet inte men det får vi se den här säsongen. Jag önskar Simon Löf lycka till i Brynäs den här säsongen och hoppas att han nu är redo för Elitserien och ett SM - guld med Brynäs IF! 
 

Här kommer Simons första Elitseriemål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0