19 dagar kvar...och dags för just det..nr 19 !


19 CALLE JÄRNKROK

Född: 1991-09-25
Längd: 181 cm  
Vikt: 77 kg
Position: Center
Poäng förra säsongen: 27 poäng 11 mål och 16 assist  
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 12/13

Den här målgesten är underbar!

Min åsikt om Järnkrok:
 Järnkrok draftades 2010 i andra rundan av Detroit red Wings. Men än har inte Järnkrok tagit chansen i NHL. Utan han har valt att stanna kvar i Brynäs iallafall en säsong till för att bli en ännu bättre spelare. Vilket vi alla Brynässupportrar är mycket glada för. Järnkrok är en skicklig ishockeyspelare som har allting skulle jag vilja säga, skicklig med puck men även utan. Han har redan nu på försäsongen visat att han är någonting att räkna med den här säsongen...inte minst igår gjorde han 2 mål i försäsongsmatchen mot Espoo Blues. Och tillsammans med Silfverberg så blir de ett jäkligt hett par i vinter! Det är iallafall vad jag tror. Jag önskar Järnkrok all lycka till den här säsongen, som kanske blir den sista innan han drar över till NHL laget Detroit !  


Calle Järnkrok! vilken kung han är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0