20 dagar kvar...Nu till assistkungen "Basse" !


16 SEBASTIAN LAURITZEN

Född: 1983-09-13
Längd: 180 cm
Vikt: 83 kg
Position: Forward/Center
Poäng förra säsongen: 35 poäng 8 mål 27 assist
Kontrakt med Brynäs till säsongen: 11/12

"Basse" är en riktig härlig spelare !

Min åsikt om assistkungen Lauritzen:
 Han är en otrolig skicklig ishockeyspelare. Han har en otroligt fin teknik och vassa kroppsfinter. Lauritzen är en spelare som alla vill ha i ens lag..Han är en sån där spelare som verkligen är överallt på isen. Sen är han en otrolig assistkung! målen kommer de också..men assist gjorde han många förra säsongen, hela 27 assist...och visst kommer det komma många den här säsongen också, för jag tror att han kommer bli ännu vassare än förut! Jag hoppas Brynäs verkligen förlänger med Lauritzen efter den här säsongen för det här är en spelare som man inte vill bli av med i första hand...kan jag lova! All lycka till den här säsongen "Basse" !!  

                         ojoj ja det där är riktigt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0